Columbia bag

 top: New Yorker, sunglasses: H&M, bag: from Columbia, shorts: H&M, bikini top: from Brazil, necklace: Bijou Brigitte and Xenox



So this was my outfit yesterday. I took more pictures but I don`t know why my cam didn`t save them :( 
Yesterday was so hot that we only went out to eat a  frozen yogurt :D 
It was just to hot to do something else!
HERE are more of these gorgeus bags that are kind of.. totally IN right now!  At least here in middle Europe.
I`m showing you a short preview of my newest DIY where I sewed a denim blouse to a denim vest :D but it isn`t ready yet (because the bleaching didn`t go the way I wanted it to be ^^)  I`ll post the result in the next days... :)





Então esse foi meu outfit de ontem. Eu tirei mais fotos ontem, mas não sei porque a minha câmera não conseguiu gravar elas :( 

Ontem tava tão quente aqui, que só saimos de casa para comer um frozen yogurt :D Tava muito quente para fazer outra coisa ;)
Essas bolsas, assim do tipo que eu estava usando, com essa estampa estão super IN por aqui! Não sei como está no Brasil, mas pode ser que é uma dica para o verão que vem aí, né? ;) 
AQUI tem mais.
Eu começei ontem com um novo DIY, em qual eu transformei de uma blusa jeans um colete! :D Mas tive ums problemas querendo descolorir ela, que vai demorar até amanha para ficar pronto! Claro que dedpois vou mostrar para vcs como ficou! :) 




Comments

  1. cool outfit for summer, great for hot weather.

    -V
    http://stylishlyme.com/

    ReplyDelete
  2. i love that denim top! definately a great piece!

    bijou-minou.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Thanks! glad you like it! :)
    xoxo

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Denim+Biker Boots

DIY: Advent wreath

DIY: Denim vest pt. 2